wineliners

E har gjort en hemsk sak mot mig - hon har rensat sin garderob. Med följden att nu även JAG måste rensa min. Igen. Sist blev det tre fulla säckar. Nu har jag skaffat på mig säkert det dubbla...

FÖ känner jag mig oresonligt irriterad. Eller inte helt oresonligt. Det är småsaker som samlas på lager och just nu är allting rörigt. P är ingen expert på att höra av sig dagligen - vilket jag vill eftersom det gör mina dagar lite kortare - och så alla diskussioner nu om jag ska flytta. Det känns lite förvirrande att jag inte får flytta hem. Eller nej, det känns surt. Det känns riktigt taskigt att jag inte kan få känna att jag kan luta mig mot mina föräldrar och att de kan stötta mig denna gången. Det känns viktigt. Jag är klar med den här lägenheten. Det den en gång representerade är inte längre aktuellt. Jag har tagit över den bit för bit och gjort den till min - helt och hållet. Jag behöver ingen trea. Jag betalar hellre för att pendla mellan skolan och mappa, än att punga ut för hyran här varje månad. Jag vill komma ner i kostnader. Om jag kan få igen pengarna för min lägenhet - vilket jag konstant fått höra är omöjligt - ja då vill jag ju i alla fall försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback