what happens in denmark stays in denmark

 

Helt galet! Johan kom till skaneland pa en dagsvisit o vi for over bron.
Öl o skitsnack o en avbokad tungpiercing. En helkvalll med andra ord...
Lag sen vaken in pa smatimmarna o pratade med P. Jag alskar att ha BB!
Det ger en helt ny dimension I var kontakt. Skrev pa papper hos maklaren ida,
efter att ha halsat pa parents in law.
De hade kopt ett underbart vackert armbad till mig nar de var ivag.
Jag blev sa stalld nar jag sag vad det var. Men jag alskar det. Ska alltid ha det pa mig. Det ar perfekt.
Utsokt o stilrent. Jag blev valdigt rord! P pratar mer och mer om att jag ska flytta nu, igar.
Vem vet vad som hander... Helt plotsligt ar min resa inte langre en nojestripp utan vi har en hel del att undersoka. Jag vet inte, men life is for living. Jag vill vara med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback