Långa Nätter

Biljetten är bokad, väskan snart packad. Det är bara tiden som ska gå. Men den går så långsamt! Vad att göra? Är djupt sysselsat med att utnyttja diverse kontaktnät för att försöka få ihop lite avdankade fotbollsspelare till nån gala P ska eventa. Helt sjukt om jag lyckas! Då ska jag fan ha löneförhöjning. Tror att det är värt minst en kvarts hångel och en ryggmassage.

Har idag kört stenhårt med min nya och nyttiga regim. Jag tror att jag kan gå ner 4 kg på 3 veckor. Krikelin skrattar nog fortfarande åt mig... Vi har haft en mysig kväll med en massa vin. Gjorde vårt bästa för att tömma dunken - men vi är sissies och fick ge upp. Until next time my friend...

Jobbade med grupparbetet idag. Helstressigt eftersom jag fick rodda om mitt schema och skippa jobb idag och ta det igår fast då hann jag inte med det jag skulle... Jag är alltså en dag kort denna veckan. Men det är det värt. Det är en rolig grupp och vårt arbete blir riktigt snyggt. Jag är sjukt imponerad av mina gruppmedlemmar. Jag måste för övrigt damma av mina gamla powerpoint- och excel-skills...

Red imorse. Insåg, återigen, att jag är ägare till världens vackraste ponny. Han är fantastisk!

Så, klockan är 2330 den 8/10.
Det innebär att snart är det 23 dgar till jag åker. I teorin 24 dagar tills jag får träffa P. But who´s counting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback