It should have been me

Varför är kommunikation så nedrans svårt?! Det kan väl inte sitta så långt inne att faktiskt kläcka ur sig vad man tycker eller tänker - INNAN det blir en monsterstor sak av det hela?! 
Jag skulle varit i Qatar nu. Jag skulle ha varit på min egen hemmaplan och omgärdad av det jag vet och känner till, den världen jag kan. 
Det måste vara så bekvämt att alltid vända på allting - då behöver man aldrig ta emot kritik. Varför ska jag ha mer än vanligt med dåligt samvete för att jag vill klargöra mina känslor. Det är så enkelt när man aldrig tar hänsyn. Jag är en hård och offensiv person, jag gör mina egna vägar - bygger nya världsdelar om det behövs. Jag behöver inga whatnots eller lowlifes i mitt liv. Så varför ska han ta så jäkla illa upp för allting?! Varför är det jag som ska buga och bocka och avvakta. Hell no. Ain´t gonna happen. Det här är livet, face it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback