fotbollsgalan

Tusen saker börjar lagga sig nu och då händer det - det som inte får hända... Magont. Givetvis!
Bara mig det händer. Ingen är förvånad.

Allt havererade i förmiddags och jag var så himla - arg. Datorn gav upp, så jag gick och köpte en ny på Kullander & Kullander (loving it). So far so good. Sen brakade helvetet löst, när jag skulle ordna med internet. Resultat?
4 samtal till comhem och numera varken internet eller hemtelefoni.
Jag ville att de skulle skicka en bestämd man med klara skills inom teknik; men icke.
Till råga på allt upptäckte jag - då jag höll på att dö av hunger - att under någon av visningarna så har spekulanterna dragit sönder fästet på en låda i köket. En sådan som bara är där för prydnad.

Firade far igår och sedan på kvällen så hade vi The Big Talk. Jag dribblade bort mig själv i ren panik - men det var bra ändå. Inga tårar, inga skrik. Fantastiskt!

Idag fick vi desto bättre besked vad gäller pitty-patty-pets. Ingen karantän! Vilket innebär att om vi bara hittar boende så kommer Cliff bli en berest pupp-pupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback